Ännu en dag i paradiset.

Natten till igår började jag raketkräkas och sov på golvet inne på toan. Mådde skit hela gårdagen och var hemma idag med men skillnaden var att jag mådde i prinsip som vanligt idag förutom en tom mage som behövdes fyllas på. Sjukt hur fort det kan gå över. Blev i alla fall mest bara deppig av att ligga hemma och tycka synd om mig själv så jag och Camilla bestämde oss för att ta en promenad på toppen av Ramundberget med lite matsäck. Det var en superbra idé för att få igång aptiten och få nått i magen. Sen har det bara gått som ett spjut och imorn ska jag jobba. Ska bli så jävla skönt! Har inte jobbat sen julafton! Höll på att bli tokig av att inte ha nått att göra. Mitt jobb är fan det bästa jag någonsin haft hittils! Och tur är det.

Eventuellt ska jag åka hem någon gång i nästa vecka och köpa/hämta en bil. En Toyota Corolla. Får köpa den billigt av en polare. Jag är hur pepp som helst! En bil betyder så himmla mycket här uppe!

Köpte en ny T-shirt idag också. En gråsvart Rip Curl med rosa dödskalletryck på. Kläder är bra roligt det.

Kvällen har ägnats åt att tvätta kläder, laga till en culinarisk middag bestående av nudelwok och spela Chicago hos grannarna. En härlig söndag! Nu ska jag ägna mig åt att lägga in lite bilder på Facebook från idag och glo på TV.

Sådär ja en bild på t-shirten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0