Åsa Kleveland-Norrtälje

Snart bär det av hemmåt. Är inte ett dugg sugen egentligen men mest för att min inställning om att jag kommer ta körkortet suger. Tror aldrig på mig själv. Ibland verkar det nog som att jag tror jag är kung och fixar allt men jag blir fan alltid chockad och förvånad när till exempel arbetsgivare hör av sig och vill veta mer om mig. Vad kan jag ha som dem tycker är bra? Innerst inne vet jag själv att om jag inte kände mig och kollade på mitt CV så skulle jag nog faktiskt tycka att wow den här tjejen har testat på mycket och verkar nyfiken på livet. Men det är väl nått att arbeta på. För jag är ju en duktig tjej många gånger! Nu gled jag totalt iväg från ämnet känner jag.

..jag vill jättegärna träffa min familj eftersom att man knappt har tid att prata med dem i telefon. När mamma ringer har jag alltid en massa saker för mig och eftersom att ända stället med teckning i det här huset är när man trycker skallen mot fönstret så orkar man inte riktigt snacka så länge. Mamma lär ju tro jag dissar henne. Men det gör jag inte. Har inte snackat med många över teleon de senaste veckorna. Sms är snarare melodin här. Ska duscha och packa sen är jag redo för en nästan 12 timmar lång resa hem med bil, tåg och buss. Klockan 03:45 är jag i Stockholm. Sen lär jag få vänta ett antal timmar på en buss till Norrtälje.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0