Bättre sent än aldrig.

Folk tjatar på att jag inte uppdaterat. Vilket är sant men jag har inte orkat skriva nått.

Kom upp i ondags. Jobbade torsdag och fredag, helt själv. Torsdagen var lite kaosartad men det löste sig rätt bra tycker jag. Fredagen sålde jag för det dubbla men den var mycket mer strukturerad så det gick galant. På fredagkvällen drog vi på Lussevaka i Ramis, blev en riktigt het fest. Träffade sjukt mycket folk mest personal i och försig. Aspen var DJ kvällen till ära. Jag är så stolt över min guldklimp! På lördagen var jag lite smått seg så jag drog med Cam in till Ramis när hon skulle jobba, drev runt lite, käkade lunch med Fredrik och drog hem mitt på dagen. Ingen skidåkning där. Fast det var skitkallt ute så..

Idag därimot så blev det lite åka av. Men inga mängder, är mer av en glidare än en galen åkare. Hängde på jobbet, hängde med kockarna på Brännet och lite löst ledig personal, fikade och snackade skit. Väldigt gemytligt. Vråken gjorde illa foten i första åket så det var ruggigt trist men den ska nog läka snart. Jag och Cam ringde till mamma och sjöng på hennes födelsedag också. Hon blev hur glad som helst. Bra det tycker jag. Det ska hon va den lilla gummsan. Drog hem från Ramis och låg i allrummet och glodde på TV med Clas och Vråken, käkade middag med Cam och hängde lite med killarna i BLOND12:an. Nu ligger jag i sängen, ensam för Camilla är i Ramis och kalasar lite med sina jobbarpolare, de är lediga imorn medans jag ska jobba långpanna, flytta hela butiken i Bruksvallarna till nya lokaler ett par hundra meter bort. Kommer bli slitiga dagar. Allt ska vara klart till torsdag morgon då det är invigning och då går onsdagen åt till att vara på den stora Kick Offen för all Ramis-personal.

Thats it, thats all from now!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0