Filmmys.

Har vart hemma hos Elan och Torsten ikväll och spelat Guitarr Hero och nu ligger jag i sängen med tända ljus och myser med mig själv framför Titanic. Saknar dock lite mysigt sällskap men man kan inte alltid få det man vill ha. Får väl drömma mig in i filmen. Fick ju faktiskt kramas och mysas med Aspen som kom på besök idag och gjorde min dag lite roligare så jag ska inte klaga. Bättre kramkompis finns inte! Åter till ämnet. Var sjukt längesedan jag såg Titanic. Kommer ihåg när man gick i sexan och var på premiären i Norrtälje. Vi stod och köade utanför bion hur länge som helst och försökte värma oss med en sketen liten BIc-tändare. Stina grinade så hela stolsraden skakade och jag satt och garvade åt henne. Är inte den som börjar gråta för filmer allt för ofta. Jag är nog lätt lite okoncentrerad av mig. Jösses vad jag babblar bort filmen nu... Cam är i Lofsdalen och hälsar på sin bror som jobbar där. Jaja åter till filmen då kanske...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0