Julafton.

Nu är det julafton. Claes och Vrånkan har just gått hem efter en kvällsvickning med sill, köttbullar, skinkmackor, julmust och choklad. Lite snabbt uppstyrt av mig som mästerkock. Imorn ska jag jobba mellan 9-14 och sen ska jag faktiskt hem och göra fruktsallad för det är tradition att ha som efterrätt på min familjs julbord. Säkerligen kommer den inte bli lika saftig och god som min pappas men bra ska det bli endå.

Om ni tycker jag är tråkig och aldrig hör av mig så är allt Telenors fel, de hatar mig och jag hatar dom. Ömsesidigt hat. ska nog byta operatör.

Har fått lite julklappspengar av mamma så jag tänkte jag skulle visa vad dom pengarna har gått till förutom julmat.



Väldigt turkos blev jag men ack så fin jag är i dom. Jackan är en skaljacka och perfekt att ha när man är ute och motionerar vilket jag gör varje dag i cirka 20-30 min på morgonen till jobbet, i uppförsbacke. Då är det bra svettigt att ha sin skidjacka. Den här kan man röra sig mycket bättre i. Ska köpa ett par längdåkningsöverdragsbyxor så är man fit for fight vad man än ska ut och göra. Sa jag att jag älskar att jobba i sportbutik?

Nu är det en väldans massa goa och mysiga människor jag vill hälsa God Jul till. Hoppas alla mår bra och kommer ha en underbar jul, min kommer bli annorlunda. Första julen utan min familj. Sjukt jobbigt men det ska nog gå bra det med.

Massa kramar och kel från mig och Camilla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0