Nej.

Idag har inte vart den allra bästa dagen. Egentligen vet jag inte riktigt varför. Eller jo det började väl i morse när min telefon började strula, sen gjorde jag lite vurpor i backen och då blir jag sjukt frustrerad sen så brukar det inte vara så svårt att få resten av dagen att gå nedåt med hjälp av dumma kommentarer från folk som inte har en aning om någonting men gärna vill ha nått att säga till om. Att jag sen hade ätit dåligt hela dagen gjorde ju inte saken bättre. Har spenderat mestadelen av kvällen sovandes i min säng, fryser hela tiden och känner mig bitter. Hatar att vara bitter! Vill faktiskt bara komma bort ett par dagar, gärna hem till min säng...

God natt!

Kommentarer
Postat av: annaspättan

men hassebabe!! hur är de me dej?? suck för skabbdagar, hoppas du e på topp å pigg å glag idag igen!! ingen hemmåtsväng i jul va?? hoppas du har de kanon å får en toppenjul uppe på fjället!! tänker på dej här hemma=) massa kramar

2008-12-22 @ 11:48:58
URL: http://annamedm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0