Nyhetssammanfattning.

* Jag kraschade en muskel i svanken igår under ett hårt pass av innebandy och volleyboll. Jag haltade runt som en halt höna hela dagen på jobbet. Men nu efter en snabb stödvila så börjar det bli bättre.

* Imorn åker jag och Micke i en röd Volvo mot Ljusdal för att med tåg bege mig hemmåt mot norrtälje i 5 dagar. Jag ska ta körkort och se BobbyTrädgårn.

* Camilla Jarlgård har skaffat Facebook!

* Jag har en mobil som går het med ännu hetare disskusioner.

* Jag öppnade butiken ensam idag och det gick skitbra. Jag är ju skitbra helt enkelt.

* Denna nyhetstråd är väldigt egoinriktad.

* Cam ska på möte imorn så snart börjar degen trilla in i vårt hushåll. Vi har vuxenpoäng.

* Kvällens film är Bill & Ted.

God Kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0