Sjuk sjukling på sjukbesök på sjukt sjukhus.

Stämmer dock inte längre än till "Sjuk sjukling.." förkylningen börjar ta över mig. Har vart "kvällsförkyld" i lite mer en 4-5 dagar men alltid mått bra när jag vaknat. Idag var det inte riktigt så bra som jag hoppats. Tänkte att lite längre sovmorgon skulle göra susen men nu är klockan ett och jag är bra lam i kroppen. Hungrig börjar jag också bli men vi har strömavbrott så det lär dröja innan jag kan få i mig nått varmt. Imorse låg jag och hällde i mig thé och läste nättidningar. Cam ligger här breve och gör små ljud, vet inte riktigt om det är nått hon försöker få fram eller om hon bara inte vill vara tyst. Hehe. Sötnöten.

Termometern i fönstret visar nollan. Känns lite tråkigt om det ska börja bli varmare nu. Isigt och slaskigt. Imorn har Ramis sin stora Kick Off, hoppas den blir rolig, blir tydligen en massa företagssnack och sen buffé och dryckesförtäring. Undrar om man ska ställa upp som skjuts, ska ju faktiskt jobba rätt tidigt på torsdag. Invigning av nya butiken så det kan nog bli en del att göra. Tappat bort mitt schema har jag gjort också. plus en del andra papper jag tog med mig hemifrån. Nedrans..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0