Snart sista dagen på detta år.

Har just återvänt från Ramis. Vi skulle dra och spela volleyboll som vanligt på tisdagar men hallen var stängd för jullov så vi drog in till Ramis och lekte i gymmet och badade i poolen. I poolen gick det hett till, Jeppe hade hittat en liten tygbjörn som vi använde som rugbyboll tills den gick i tusen bitar efter en gruppfight med 7 personer som låg och härjade med den i vattnet. Sjukt kul! Måste göras igen, kanske med en riktig boll dock. Nallebjörnen hamnade i himmlen den. Stackarn.

Cam har åkt och hälsat på brorsan i Lofsdalen så i natt får man sova själv. Börjar tycka det är lite jobbigt att sova själv. Man vänjer sig fort vid att någon alltid finns där. Det är mysigt. Jag gillar Camilla jag, hehe. Hon är hemma imorn igen men då är det kanske jag som inte sover hemma. Nyår ska firas in på Rudolf i Ramis så man kanske inte kommer vara i körbart skick vilket kommer medföra att jag sover hos Aspen om han vågar. Kan nog bli trevligt.

Nu ska jag stretcha lite så man blir lite smidigare i kroppen. Jobbar imorn men är ledig på nyårsdagen. Flyt!

Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0