Suget.

Har preppat mig själv full med inspiration idag. Skidfilm och filurat ut en ny skidåkningsplaylist för lite hårdare skidåkning. Nu är det bara vänta på ledigheten igen för idag kunde jag inte ta mig till backen riktigt. Cam behövde studera sin meny och det förstår man. Behöver verkligen en bil! Vill kunna slippa vara beroende av alla andra hela tiden. Men dagen har vart trevlig endå. Efter Cam hade pluggat lite så åkte vi ned till byn och satte oss på Loftet och fikade lite, foccacia med rökt reninnanlår, mumsigt! Sen drog vi och suktade efter en massa kläder inne på Hillside, massa fint! Men man är ju inte miljonär, än! Dock hittade vi en kul annons som vi ringde på, modell för en kväll på tisdag. Modevisning på Eriksgården, lät urkul!

Appropå Eriksgården så hade vi lite juldagsfirande där igår. Väldigt trevligt om än rätt dålig musik. Den DJ:en hade ett bäst före-datum, 2000-05-13. Men som sagt det var trevligt endå, sista danserna var helt hysteriska! Ska vi backa bandet lite till så kan jag berätta om hur Julaftonen spenderades, med sällskapsspel i allrummet tillsammans med ost, kex och vin. Riktigt trevligt!

Nu ska jag gå och handla lite mat. Så man överlever ett par dagar till. Hej så länge! Ikväll kommer nya bilder upp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0