Tröttmössa.

Tiden bara flyger fram här uppe. Har snart vart här i två veckor! Började jobba i butiken i Bruksvallarna igår så nu är jag fulländad längdexpert, typ. Kanske var lite överdrift. Vad har hänt sen sist då?

Jag har börjat skriva normalt igen i alla fall. I söndags sov jag ut och bara tog det chill sen på kvällen drog ett gäng ner till Fredrik i Funäs och badade bubbelkopp som hans lägenhetslänga har tillgång till. Sjukt jävla bra och härligt! Måste göras om många gånger denna säsong. Sen blev det till att åka hem och styra upp en middag. Under middagen kom vi på den geniala idén att anordna adventsfika för alla grannar så sagt och gjort. Blev en del grannar här på massa mys i vår säng. Bullar och thé. Igår måndag började jag jobba i Bruksvallarna då, fick stor hjälp av Micke som lär mig allt han kan och det är en väldans massa! Pyssla runt med en massa saker, efter jobbet var det Chicagoturnering hemma hos Vrånkan och Klas, jag kom skitasist men det kan ju bero på mitt väldigt underliga spelsystem jag hade. Idag så julpyntade vi och lyckades med genidraget att dra igång larmet i butiken när vi slutade, vi glömde låsa dörren så det blev ett jävla tjutande. Cam kom och hämtade mig efter jobbet så vi kunde åka och storhandla lite. Spörtade hem och rörde ihop nån köttfärsröra med spaggisar för sen var det innebandy med Topsportarna. Blev en del volleyboll också. Jag är ju så sjukt fantastisk på bollsporter, not! Har nog aldrig vart så intresserad av bollar, hehe. Nu ska jag lägga upp lite bilder på Facebook från säsongen so far. Ska nog trycka upp ett gäng här med.


PeeWee kämpar / Maja knegar / Våffelsmet i pottan

Chikagoresultat / Eltejpat duntäcke / Förfest hos Fredrik

Förfest / Förfest / Aspen och Hampus på Veras

Klas och klubba / Adventsfika / Öl med skumkrona

Kommentarer
Postat av: annaspättan

åhh tjejen!! ni verkar ha de bra där uppe!! de hoppas ja me! dej kan man lita på, adventsfika å julpyntande:) låter som mina takter, hehe!!

svänger du hem nåt över juln, eller blir du kvar uppe i snön?? imorrn drar ja norrut... blir härnösand över helgen upp till beckis!! ska bli kul å mysa mer i snön, va ju inte så långvarigt här hemma... ha de fint! kramar

2008-12-03 @ 16:08:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0