24h kvar i regnrusket.

Har precis kommit innanför dörren. Regn och helvetesskap ute. Har vart inne i Norrtan och införskaffat nödvändigheter såsom Shampo i big pack. Samt handlat lite matsäck till bussen. Aspen kom förbi på Rusta efter att jag ringt och väckt han. Killen som ställer upp i alla väder! Ikväll kommer han på middag också. Fantastiskt. Och imorn kör han mig till Sthlm. Min hjälte!

Läste just min mejl hade fått ett mejl från Åtellet där jag sökt jobb till sommarn. Hon vill träffa mig så nu blir det till att pussla lite. Har jag tur så har hon tid imorgonbitti så kan jag hinna träffa henne innan jag åker uppåt landet. Hoppas hoppas! Åtellet är ett nytt hotell som byggs i centrum av Norrtan. Det skulle vara ett askul jobb tror jag. Man kommer få göra det mesta som behövs göras på ett hotell, vilket jag har mycket erfarenhet av så det skulle ju vara perfekt för mig. Så håll en tumme för mig!

Köpte med mig lussebullar och julmust hem. Sjukt gott!

Kommentarer
Postat av: Fröken Vindsurfing

svar: oh tackar så mycket hörru! detsamma =)

2008-11-18 @ 20:14:13
URL: http://enmammut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0