AAAAAAJ!!!!

Helt plötsligt ifrån ingenstans kom jordens största oh värsta magknip. Den dök upp mitt i en omkörning på motorväg. Snacka om att komma olägligt. Som ett slag i magen. Tacka fan för att min snälla pappa kom och hämtade mig vid bussen så jag slapp gå hem i kylan. Nu står min kupévärmare på för fullt och jag har bäddat ner mig i sängen så man ska slippa värken. Hatar mina krämpor. Kommer bergis bli en gnällig tant med ont överalltsyndrom...

Körandet gick kanon. Omkörningslektionen var skoj och kul att få testa att köra lite fortare. Lite läskigt också. Sen fick jag träna lite på accelration och hård inbromsning för imorn är det Gillinge som gäller. Lite guldstjärna fick dagen.

Ringde ett samtal upp till Funäs idag också. En dryg decimeter snö och imorse hade hela team Topsport vart ute med långfärdsskridskorna! Jag är inte ett dugg avis, jooo!! Börjar jobba nästa fredag så senast på onsdag sätter jag mig på bussen upp så man hinner träffa lite polare innan man börjar. Måste ju flörta till mig skjuts till jobbet. Aspen kommer upp veckan efter med resten av mina grejer och sig själv såklart. Nu börjar allt kännas asbra, jämfört med häromdagen då jag bara vill glömma allt. Dom är så söta där uppe och sa att han hämtar mig vid bussen och kör mig till min bostad och grejar. Grymt sjysst! Just nu känns det som att jag skulle kunna dra dit imorn om det inte vore så att jag har andra saker att göra. Gud vad jag tjatar men ni förstår säkert att jag är glad, trots magen.

Inatt kollade jag på Ensam Hemma, jag får så härlig julstämning av den. Nu ska jag nog faktiskt kolla på tvåan också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0