Äntligen!

Efter världens kanske längsta bussfärd så sitter jag nu i den lägenhet som ska vara min bostad de närmsta 6 månaderna. Utanför är det tyst och stilla, samt 3 dm snö!!!!! Jag kunde inte vara lyckligare. Mattias och Carina hämtade mig vid bussen och skjutsade mig hit, visade mig runt och om en stund kommer två stycken Bollnäskillar som jag ska ge nyckel till. Vi tre ska åka till Ramis imorn för lunch med bossarna. Kommer bli dunders! Boendet är kanon. Det är 11 lägenhet i en lång länga med egen ingång. Vi bor i nummer sex och dörren breve vår lägenheten ligger tvättstugan och allrummet med ett kök. Vi har pentry i lägenheten men ingen ugn. Hur bra som helst! Stort badrum har vi också. Senjas baracker kan ta sig i röven, haha! Sitter och funderar på hur vi ska möblera. Kommer knappt kunna vänta tills vi har fått det iordning och det ligger en mysig Camilla i sängen breve.

Nu är jag närmst intill trött till blindhet så jag vet knappt hur och vad jag skriver. Kommer mera imorn eller inatt. Nu kommer gossarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0