Äta.

Sitter vid mitt köksbord nu och sörplar i mig lite yogurt med banansmak. Sjukt god yogurt! Jag gillar ju saker som smakar banan men äter sällan banan som den är, lustigt nog. Körde lite skytteltrafik mot tjotta imorse och sen däckade jag. Vaknade av att mobilen ringde men det var ett nummer jag inte kände igen så då väntade jag tills jag vaknat till lite och ringde sen upp. Var en av mina bossar Calle som ville gå igenom mitt schema lite. Kommer börja jobba i Bruksvallarna från och med måndag, tillsammans med Micke tills han drar till Canada i januari. Jobbar måndag mellan 8-17 cirka och på tisdag 13-17 ungefär. Sen är jag ledig i en vecka. Så frågan är om jag ska åka hem redan på onsdag morgon? Kanske är bra att komma hem och då få lite mer tid till pluggandet. Blir nog så.

Grattis till Louise som vann tävlingen i inlägget tidigare idag. Dina skidor skickas med hundspann vecka 52. Det rätta svaret var: Toan, tjotta, hemlighuset och så vidare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0