Bibblan.

Gick upp klockan 6:00 imorse för att ha körlektion. Galet trött eftersom att jag inte kan somna i tid på kvällarna. Lektionen gick galant. Fick köra med Tommy och han var rätt skön och bra på att ge tips. Nu sitter jag på biblioteket och väntar på att få åka till Gillinge. Uppdaterade mitt lånekort, jag hade inte använt det sedan 2004! Haha. Så kan det gå. Tog en morgonpromenad i parken efter körlektionen, låg en militärbåt med en massa lumpare ombord. Alltid lika fina i sina sailorkläder. En sån har man ju haft. Kan man bocka av i "To Do-listan". Efter promenaden blev det frulle på Tösses, sitta och glo på folk från övervåningen. En stackars söt och förvirrad tant knallade rätt in i personalingången på baksidan av Trädgårn sen kom hennes gubbe rännandes och tog med henne bort därifrån.

Efter Gillinge drar jag hem till Casa del Asp och kommer säkert somna som en trasa på sängen. Lång dag det här. Gillinge tar fyra timmar. Phu!

Vi hörs..


Kommentarer
Postat av: Mao

Hoppas gillinge gick bra då! Det är såå kul! :D

2008-11-14 @ 00:09:19
URL: http://maurens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0