Bitter!

Igårkväll tyckte jag att jag mådde relativt bra. Så bra så att man i alla fall skulle få slippa ligga ensam och uttråkad i lägenheten. I morse därimot så gick jag upp i samma tro, efter 10 min då var jag bra jävla snurrig och död i kroppen. Jahapp så var den dagen körd. Och nu känner jag att jag har hel del saker jag inte gillar.

* Telenor verkar ha dött här uppe så jag kan inte ringa någon.

* Mitt kylskåp är tomt så jag borde handla men..

* ..mina vantar ligger på jobbet.

Mitt huvud kokar.

Saknar att lalla runt på jobbet och pyssla med alla nya prylar. I morn är sista dagen innan ledigheten och för mig i Ramundberget på heltid. Måste styra upp energinivån i mig, alltså handla och det utan vantar då. Ska nog gå bra. Är ju inte så långt till ICA.

Kommentarer
Postat av: johooo

ååå min lilla febertös! kom så ska ja ta hand om dig!

2008-11-26 @ 17:45:45
URL: http://johannamedm.blogg.se/
Postat av: cam

för min del måste ja nog överleva på tomt kylskåp till slutet av januari...luspank som bara en lus kan va :(

2008-11-27 @ 00:12:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0