En tur på fjället.

Idag har Topsport haft sin Kick-Off. Vi började klockan 9:00 i morse. Lärde känna varann lite mer och alla nya, gick igenom lite säljtekniker med mera. Käkade god lunch på Fjällgården och vid 15:00 ungefär så drog vi på oss snöskorna och började en vandring upp på berget mitt emot Ramundberget, upp till en gammal gruva där vi slog läger för ett par timmar och grillade korv och hade det mysigt. I grottan fanns ett hål rätt upp i himmlen. Det var helt stjärnklart och vindstilla på fjället, -16 grader en riktig kanonkväll. Efter grillandet var det dags att bege sig nedåt igen. Springa i snöskor var sjukt kul, man fick en jävla fart och klaffsa ner för berget. Efter den dagen vill jag lova att man känner sig förtjänt av en varm dusch och en god natts sömn. Förhoppningsvis har man inte sån faslig träningsvärk i morn. Kvällen har jag spenderat i sängen med datorn. Har inte ens vart inne i 12:an! Kors i taket, men jag tror alla är sjukt trötta. I morn är det jobb mellan 8-16 skulle jag tro. Sen är det meningen att vi ska ha pokerturnering imorn, tisdag är det innebandy nere i Funäs (varje vecka). Är ledig fredag-söndag så då blir det skidåkning och fest här på Johannes-Gården vill jag lova! Jävla röj ska det bli!

Utanför mitt hem Johannes-gården på morgonen.

Calle står på en liten kulle och blickar ned över Ramundberget, därefter hoppar han ut från kullen och blir ett snömoln nedanför, haha.

Maja gör en sexy pose i grottan.

Korvgrillning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0