Funäs dag 1.

Sovmorgon till 10:30 vilket var sjukt skönt efter den bussresan man hade. Sen drog jag, Sebbe och Viktor till Ramis och träffade lite Topsportare för lunch, köttbullar och potäter, rackarns fint Efter lunchen fick jag ett ultimatum, dra till Funäs och handla mat eller dra med scooter upp på fjället och glida backen. Eftersom att jag är vuxen och tråkig så blev det Ica men det kanske var likabra, mat och styra upp hemmet är ju aldrig fel. Jag gjorde en form av möblering åt mig och Cam, får se ifall hon diggar den eller ej. Hursom så lär vi dra på roadtrip till Sveg och inhandla hemmamysgrejer på Dollarstore, Sebbe och Viktor är med på roadtripen så det kan bli skoj. Sjukt trevliga gossar! Mr Honk the horn and Mr Play on Horses som är mina namn på dom. Kvällen bestod av att dricka lite bärs, snacka skit, röka vattenpipa, käka farmors fläskfilé med potäter och beasås, spela kort och snacka med lite nytt folk. Bland annat en tjej som ska jobba på Topsport och kommer från Herräng och kände Aspen, aldrig ska man sluta förvånas över den lilla värld vi lever i.

Nu är jag så nära däck som det går, nu blire film och sova vill jag lova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0