Idolmys i tolvan.

I lägenhet nummer 12 bor Sebbe och Viktor. Mitt andra hem. Är där mest hela tiden. Ikväll var även Mats, Maja, Hanna, Veronika och Klas där. Sicket litet kalas. En mystiskt lugn fredag för att vara säsong. Men första arbetsdagen är avklarad och vi är inte lediga förräns nästa fredag så det är kanske likabra att ta det lite kallt. Vi plockade upp en massa nya varor för vintern idag, jäkla sjå med följsedlarna och allt som inte stämde. Tvåhundramiljarder pinaler och pryttlar! Men vi fick undan det mesta idag så imorn blir det till att fixa med hyrskidor och till att få lära sig hantera "monstre", våran slipmaskin. Ska bli ruskigt kul.

Har tagit lite bilder på hur jag bor men just nu är batteriet dött så jag lägger upp dom imorn tror jag.

Nu blir det nog film och sen sängen. Trött tjej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0