Invigning av Veras.

Skulle åka skidor idag. Jag tog visst sovmogon istället. Sen fick jag migrän och spydde. Vad är det med mig och kräks nuförtiden? Jaja det gick ju över. Kvällen vart galant med förfest hemma hos Fredrik och sen blev det Veras med trubadur-Jens och Var är vargen. Sjukt trevlig kväll. Jag, Cam, Aspen och Hampus satt på första parkett och vrålade som om det inte fanns en morgondag. Jag kan fan inte beskriva hur skönt det känns att äntligen få vara här och få vara lite allmänt ur spår och bara ha kul!

Så kvällen kan sammanfattas som: Allsång till Håkan Hällström i bilen till Funäs, Chicago i soffan, äppelvin, mycket asgarv, Vrånkan och hennes sugrör, Hampus koncentration med mobilen, underbar trubadur, Vrånkan förvandlas till Evil Vråk, säkerhetsbälten, Var är vargen-allsång och mycket mer! Välkommen till fjällen, jag vill aldrig att det ska ta slut!

Nu har jag precis ätit en tallrik banan-yogurt och är redo för att hoppa i säng. Imorn blir det skidåkning ta mig tusan!

Love you all älskade små läsare. Ni får gärna lämna en kommentar så jag vet vilka ni är. Är lite nyfiken på er alla!



Kommentarer
Postat av: johooo

låter som en kanonkväll...älskar dig me såklart å saknar dig massa!!

2008-11-29 @ 03:47:28
URL: http://johannamedm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0