Jag hatar söndagar..

Oftast är söndagar en dag jag inte har några problem med men när man är en Svensson och vet att på måndag morgon ska man upp och göra sin dag nyttig då är söndagar sämst! Inte för att det jag ska göra i veckan är pest och pina utan bara för att man SKA. Söndagar innan måste brukar bli att jag sover för länge för att verkligen suga i mig den sista sovmorgonen på flera dagar, man blir helt seg och efter när man inser att det blivit mörkt när man äntligen har fått lite energi. Min motivation suger!

Som sagt jag tog nån sorts sovmorgon likt den Törnrosa hade. Sen låg jag kvar i min säng och kollade på serier, har fastnat i den amerikanska varianten av Queer as Folk. Jag har duschat och skjutit upp mitt städande ett antal gånger och nu senast ätit, tagliatelle med en massa ost och knaprig bacon. Gott och jävligt mättande. Nu undrar jag bara vart min deo är? Säkerligen under mitt berg av kläder på golvet. Suck!

Imorgon har jag en dubbel och en enkel körlektion. Ska bli kul! Jag älskar fan att köra bil synd bara att man vart så jävla seg att ta kortet bara. Ska försöka ragga till mig någon att äta lunch med. Nån/några som är sugen? Jag vill testa den nya Indiska krogen som kommit till människobyn.


Sköt om er så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0