Lista.

Ålder: 23 år fyllda.
Längd : 163 cm.
Vikt: 45-50 kg. Vad man än gör så rör sig inte vikten mer än mellan det. Har inte gjort sedan högstadiet.
Piercing: Örat är töjt till 10mm vilket får räcka och ett hål i läppen som jag sällan har nått smycke i längre.
Tatuering: En dödskalle på baksidan av höften. Kommer en på andra sidan inom en snar framtid.
Hårfärg: Ljusbrunt. Min egna färg har växt ut och den är inte så pjåkig.
Ögonfärg: Blåa.

Senaste:

Film du hyrde: Minns inte när jag hyrde en film senast ens.
Film du köpte: Sista jag köpte en film var nångång i sommras, typ Life of Brian kanske?
Låten du lyssnade på: Nått på min mp3.
Låten du hade på hjärnan: Teammusiken i Ensam Hemma. Nynnar på den hela tiden.
Personen du ringde: En tjej på Telia när jag fixade med bredbandet.
TV program du tittade på: Nu när man inte har någon TV på rummet så blir det ju sällan TV-tittande. Kollade senast på TV med Aspen och ML Asp förra torsdagen. Du blir vad du äter och nått heminredningsprogram.
Personen du tänkte på: Många! Hur jag ska hinna säga hej då till alla mina vänner och på personerna jag inte träffat än i Funäs.
Mat: Vi orkade inte göra middag så vi gjorde Thé och mackor.
Sport: Ingen aning, Rally på körskolan, räknas det?
Dryck: Cola.
Kläder: Linne och trosor.
Film: Ensam Hemma 2
Bil: Har ingen.
Parfym : Senaste parfymen jag ägde var nog Amor Amor som jag fick av Max i julklapp för några år sedan.

Antal:

Gånger du varit kär: Två riktigt kär och ett flertal små förälskelser.
Gånger ditt hjärta brustit: Fyra gånger på grund av kärlek, död och vänskap som sårat mitt hjärta till onda. Lät ju som man talade i kyrkan där.
Hjärtan brustit på grund av dej: Kan jag inte svara på.
Gånger ditt namn varit med i tidningen: Det är nog en del gånger, kom på fyra nu: Gymnasieintagning, Ritade tekningar som publicerades när jag var liten (tror det blev två), vimmelbild, tidningen gjorde reportage om en snubbe som höll föredrag på textlektionen i 2:an. Sen har jag vart med på Aftonbladets internettidning "Bästa Stilen".
Ärr du har på kroppen: Har tre stycken rejäla längre än 10 cm. Det ni!

Senaste:

Bok du läste: Ett Rocky-album.
Personen du fick mail av: Stina.
Personen du fick brev av: Ett klamydiabrev.. Hehe nej senaste brevet var nog från mamma när jag var i Stöten.
Personen du fick sms av: Sms är inget jag pysslar med så mycket. Senaste var från SL när jag beställde sms-biljett.
Din familj åt middag tillsammans: Jag har inte ens sett min bror på över en månad, kan inte minnas när vi alla fyra åt middag senast. I sommras?.

Övrigt:

Vad har du gjort idag: Vart på körskolan.
Hur tidigt steg du upp: 07:50
Gillar du att slåss: Nej.
Vad ska du göra ikväll: Jag har kollat på film och snackat med mor min.
Är du seriös: Ibland, ibland inte. Beror ju på.
Vad är du allergisk mot: Tål inte kiwi och vissa meloner ibland. Getingar.
Var har du ont: Just nu.. Har haft ont i magen sen i eftermiddags men det verkar ha gått över nu.
Använder du hårspray: Japp, Klippotekets..
Kan du stå på händer: Nje det kan jag nog inte. Har inte testat på länge.
Favorit serie: Family Guy!

Övrigt mer:

Salt eller socker: En blandning av sött och salt precis som Lasse Berghagen.
Är du glad nu: Ja det tycker jag.
Var du glad igår: Migrändag så nej.
Känner du någon som jobbar på sjukhus: 4-5 stycken.
Vad dansar du till: Allt med rytm.
Stockholm är: Rätt grått och trist på vintern.
Göteborg är: Har knappt vart där men gillade det starkt sist jag var.
Kan du sjunga: Tror jag verkligen inte jag kan men det skiter jag i.
Mer värt än guld: Vänner och familj.
Spaghetti eller makaroner: Spaggisar är bra med god sås men mackisar är godast plain.
Ett land jag helst vill besöka: Argentina.
Ska bli skoj : Sista helgen hemma. That's It That's All på fredag, åka till Funäs.
Ska inte bli skoj: Lämna alla goingar här hemma på onsdag.
Väntar på: Att bli trött så jag kan sova.
Pålägg som gäller: Rökt skinka eller ärtskott eller groddar.
Dagens dryck: Brämhuldts Apelsin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0