Lördagsmys.

Några dagar sedan sist. Har sovit borta sedan i torsdags. Gillinge gick kanon, godkänd som de flesta andra. Kul att få sladda runt lite. Sen drog jag hem till Aspen och somnade lite på hans säng medans han spela SKATE. Middagen intogs på McD lite senare på kvällen. Sen sova. Snabb resumé här.

Fredagen var sista dagen på intensivkursen så det var bara ut och repetera och gå igenom viktiga grejer. Lunchade med Lola på den indiska krogen, inte den allra hippaste maten men inte heller åt helvete. 69:- för en dagens är ju rätt okej endå. Sen var vi lite sega så vi satte oss på bibblan och snackade tills jag hade min nästa lektion. Hem till Asp och sova en stund, duscha och fixa för kvällen, ner till bussen och på bussen kommer man ju såklart på att man har glömt biljetten hemma. Panik! Ringer och beklagar mig för Aspen och Lola. Lola är sötast på jorden som skjutsar mig fram och tillbaka till bussen så jag skulle kunna hämta biljetten. För jag skulle in till Sthlm och kolla på snowboardrullen That's it, That's all-premiären. Kom in till slut om än på håret. Filmen var en mysig snowboardrulle med mycket vackra bilder.. och män. Och salongen var ju en enda korvfest det med. För att inte tala om efterfesten vi gick på. Tjena hejsan noll konkurans. Men jag hade ju mina tre män redan. Även fast kvällens grej för mig var när Travis Rice gick förbi mig och höll mig på magen och smekte magen med sin hand när han gick förbi. Där kunde man ha blivit groupie, haha. Efter efterfesten så vart det totalt barnkalas på tuben och påvägen hem till Eriks farmor. Aspen är inte så blyg och Erik W ville gärna jucka på Aspen hela natten. Vattenkrig blev det också och ett trasigt paraply. Nånstans därefter blev det total däck i den uppblåsbara sängen.

Lördagen var jag den som mådde sämst trots det ynka intaget av EN öl! Jag som trodde att man skulle få beröm av de högre makterna om man var duktig med alkoholen men icke! Sov mig igenom hela lördagen. Först i Sthlm och sen i bilen till Värmdö och hem. I Aspens säng och till sist i min egen säng. Upp och hoppa och in till Norrtan och ut till Anna som bjöd på myslördag med asiatisk räkgryta med ris, chips, saft, kladdkaka och fruktsallad. Sjukt gott men jag fick inte plats med så mycket som jag velat. Allt detta avnjöt vi till den ljuva "musiken" i filmen Angel. Sämsta jag sett sen filmen Spider. Nu är jag åter hemma i min säng och ska kika på South Park-avsnitt tills jag somnar.

Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0