Motiverad!

Yeeeees! Äntligen har jag fått kissetoffsan ur brevlådan och städat och röjt på mitt rum så man slipper gå snitslad bana för att ta sig fram. Hur mycket kläder kan en människa äga kan man undra! Men nu har jag stuvat undan en massa onödiga kläder i lådor. In med skiten på vinden. Tills man får för sig att man vill ha ett plagg, då är det bara börja leta! Nu känner man sig sådär äckligt duktig och ser fram emot en vecka med körlektioner och skojigheter! På fredag bär det av in till Sthlm för att spana in den nya snowboardrullen Thats it, thats all! Kommer bli skoj och framför allt en fröjd för ögat med en massa snygga snöbrädahunks! Medans jag städade runt i trosor och linne så bjöd jag på en one man-show i webcam för min älskade lilla Cam som sitter i sitt härbre i Tellberg och gör silversmycken på kvällarna efter jobbet. Jävla duktig tjej det där!

Nu säger jag god natt och sov gott!

På Mobergs i september 08.
Bjuder på en bild på mig och Lola från en krogrunda i September.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0