Några bilder.

Tänkte ni skulle få några bilder på hur jag bor. Har inte tagit så mycket bilder än men det kommer mera. Med start imorn skulle jag tro. Ser rätt kalt och trist ut just nu här hemma men snart har jag alla mina och Cams saker plus att vi ska shoppa lite mysprylar till hemmet. Kommer bli kanon! Klicka på bilderna så blir de större.



Köket sett från hallen.

Det stora badrummet.

Inga sängben på sängen.

Byråerna då. Vi ska få en TV av Mats att ställa där.

Matplatsen med en trasig stol.

Första kvällen. Öl och mat med Sebbe och Viktor.

Från min ytterdörr sett. Mycket snö!

Kommentarer
Postat av: cam

sheeet, känns som potentiell insnöad situation där...hrm, spännande-me like! :D

2008-11-23 @ 00:58:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0