Nedräkning.

Säsongstart den 5 december. När jag börjar jobba vet jag inte riktigt än. Ska ringa bossen på måndag tror jag. Måste prata och be om lov att få åka hem den 5 december på kvällen för jag har lilla uppkörningen den 6 december på morgonen, teoriprov måndagen den 8 december och uppkörning dagen efter. Har pusslat som fan för att få allt att komma så nära varann som möjligt så jag kan åka hem och göra allt i ett svep. Med lite tur så är Mattsen med på noterna. Dock missar jag ju som ni förstår säsongsöppningen.

Cam och Aspen har vart uppe på Kick Off redan. Lite info, vinprovning och Disco bland annat. När dom var uppe så fick de även nycklarna till boendet vi ska ha. Jag och Cam kommer bo i Bruksvallarna i en lägenhet som är ganska likt en studentkorridor. Vi har eget kök men ugn finns i det gemensamma köket. Men gud vad skönt att ha egna kokplattor, bestick och så vidare. Städning av det gemensamma köket vet man ju hur det brukar bli! Svinstia. Dessutom har vi eget torkskåp! Bara en sån sak är sjuk lyx, TVÅ!? kylskåp, ett stort badrum med varmvatten som räcker längre än tre minuter. Aspen ska bo med fem stycken grabbar i en stuga i Ramundberget. Ett boende i vardera del av världen. Underbart när det är kalas!

Och för er som undrar vad vi ska jobba med så kan jag meddela att Aspen är kock, Cam är servetris och jag kommer jobba på Topsport

Vill ni hälsa på så tar ni bara med er madrassen och kommer upp! Här är vi inte blyga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0