Styrbord och babord.

Idag har senilsnörena hängt med, hade nån oförklarlig oförmåga att förstå mig på höger och vänster. Tydligen vanligare hos tjejer än killar. Varför är det så? Blev ju en del felblinkningar och in i fel filer. Jag är en liten riksmupp! Lite bitter efter dubbellektionen så drog jag iväg till H&M och testade en massa kläder och drömde om pengar sen in på ett café och kissade i thé't.. precis som han Tarzan. Mitt upp i mitt thékissande dök Anna upp med två klassisar så jag sket i kisset och fikade som en normal människa. Vi diskuterade en massa onödigheter såsom Johannas Bergenhångel, Annas lägenhet och lampskärmsbutiken i Norrtälje. Sen bar det av på en ny körlektion då jag äntligen lyckades komma överens med höger och vänster. Fick göra en massa parkeringar, det var man ju en liten pärla på. Tur det annars hade bilarna jag backade in emellan inte vart lika hela och fina som innan. När man kliver ur bilen så börjar det såklart regna så jag nöjde mig med att sitta och läsa på Biblioteket tills bussen gick.

Nu är jag sjukt övertrött och seg efter en natts dålig sömn så nu ska jag leta reda på en programskiva oh installera lite nödvändigheter på min bärbara och sen börja kika på säsong 5 av Queer..

Så hörs vi närmre Jul som Sossa brukar säga!

Ja förresten, jag hade kjol på mig idag! Det är inte ofta det vill jag lova.

Kommentarer
Postat av: Anonym

åå vad sa ni om detta hångel då?? kan man undra! om ni kom fram till nått ,)

2008-11-10 @ 22:41:49
URL: http://johannamedm.blogg.se/
Postat av: annaspättan

hahaha, nu e jojjotjejen bra nyfiken tror a allt..:) så går de när man åker ifrån oss, hehe! men måste nog säga att lampskärmsdiskussionen var den mest givande på hela dagen , haha!!

2008-11-11 @ 11:58:19
URL: http://annamedm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0