Teknikskit hit och dit!

Jag gör följande procedur på två olika datorer med två olika Windows-system, XP och Vista. Installerar ett program som jag vet funkar alldeles utmärkt. På datorn med XP funkar allt utom ordentligt efter installation men på den bärbara så fattas en massa saker i programmet. Nu ger jag upp! Jag blir så jävla trött på teknik som inte funkar! Ville verkligen ha min bärbara kittad och klar för vintern så man kan leka lite. Programmklumpen jag installerade var Photoshop och Illustrator. PhSh funkar till viss del men Illustratordelen går inte ens att öppna på den bärbara. Ja se det är bra underligt.

Nog tjatat!

Nej Johanna du ska inte vara orolig, det var inget farligt vi diskuterade. Vi tycker bara det var gos!

God natt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0