Tröttheten gör sig i anspråk.

Nu ligger jag i sängen. Har packat klart allt nu. Bra packat tycker jag allt. Två stora väskor med kläder, en påse mat, en påse alkohol, en låda med prylar och skidorna. Ja okej en hjälm med två högtalare i också. Sen tillkommer ju täcke och kuddar. Fan nu lät det ju asmycket. Men det borde inte vara några problem med att få plats med detta i bilen.

Kvällen har tillbringats med Pistvakt, installerat mobilt bredband två gånger, ätit middag med nästan hela familjen+Aspen, packat, ätit lussebullar och druckit julmust, har fluffat till datorn med lite film också. Så man har att göra den närmsta tiden ifall man nu inte får vara med dom andra tjurarna och stångas som dom. Som är min mardröm. Utmobbad på direkten, haha. Jag tvivlar dock på att jag blir det.

Imorgon klockan 10:00 ska jag på intervju för Åtellet. Kan nog bli ett kanon år detta (ta i trä). Sen skjutsar Aspi in mig och 13:00 åker bussen till Funäs. Känns som att jag tjatar in en massa saker på er genom mina upprepningar. Det känns mer organiserat och kontrollerat ifall jag säger allt 2000 gånger. Vill inte missa nått i mina planer.

Vi hörs nog imorn natt ifall jag inte börjar toksurfa på bussen.

Kommer saknar er som fan här hemma! Jezzlan har jag inte ens hunnit träffa. Men alla är välkomna upp om ni känner er ensamma och uttråkade. Jag grejar boende.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0