Urk på burk.

Lite sne i min dygnsrytm nu. Gick och la mig vid 04:30 efter att ha kollat på film, Ett Päron till farsa firar Jul. Blrv väkt klockan 09:00 av att telefonen ringde, fucking försäljare. Efter det försökte jag somna om men drömde skitskumt och vaknade helt slutkörd. Så nu är jag helt väck i paletten. Ska börja mitt packande nu idag. Vill inte packa! Det suger. Har en massa småsaker att styra upp.

[] Tvätta.
[] Beställa biljetter för upp och sen hem och upp igen.
[] Hämta min kudde och mitt linne i Gräddö som legat där sedan bartömningen.
[] Inhandla diverse nödvändigheter.
[] Fixa med datorn. .Byta ut innehållet i musik och film-mappen.
[] Styra upp familjemiddag Fast det sköter nog mamma.

Saker som tar sin lilla tid! Blä jag vill dra täcket över huvudet. Jag hyr in någon som fixar't åt mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0