Värdskapskurs.

Gör min internetkurs i värdskap för funäsdalen. Just nu ska jag svara på två stycken frågor som man ska hitta svaren på hemsidan för Funäsdalen

Frågorna lyder:

  • Hur många bäddar finns det i området?
  • Vad är telefonnummret till turistbyrån?
Telefonnummret var inga problem att hitta men antalet bäddar därimot! Enda gången de nämner hur mycket bäddar som finns så är siffran 25 000 sängplatser. Vilket är fel svar på frågan. Gissa vem som ska ringa till Turistbyrån imorn och fråga sönder dem? Jo precis just jag! Annars kommer man inte vidare i kursen.

Detta är vad jag sysslat med de senaste timmarna. Tar lite tid men man lär sig nog en del nyttiga grejer. Turister kommer med de allra märkligaste frågor ibland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0