Vårstädning..

Av magen. Klassisk säsongarsjuka (förrutom bakfull) är den trevliga kräksjukan/magsjukan. Lite för mycket nya baciller för våra stackars imunförsvar. Jag är den tredje som jag vet om som blivit dålig och fler lär det väl tyvärr bli. Ligger i min säng och ser på klockan och tycker synd om mig själv. Om fem minuter (klockan 8:00) så börjar dom andra jobba och här ligger jag. Vad fan ska jag hitta på då? Det enda jag har att leka med är min dator och tur är det. Lär bli till att kolla på en massa serier mellan besöken på hemlighuset.



Igårkväll drog Klas, Veronika och jag ned till Funäs och hem till Lolle för att glo på TV. Gemytligt och trevligt med thé och bullar framför CSI och Boston Tea Party där Filip och Fredrik testade att vara fulla på jobbet. Så jävla störda och roliga pojkar. Känns som att man kör ett litet lugnare tempo den här säsongen än den förra. Tycker faktiskt det är jävligt skönt. Man är ju inte tjugo längre, hehe. Man mysere lite mer och umgås istället för att kröka. Kan ju i och för sig bero på att jag inte jobbar inom resturang längre. Mina fördommar stämmer nog om man kollar på kockarna, hehe. Men på fredag är det kalas i alla fall. Johannes-gården ska invigas av oss som bor här och alla andra som vill komma. På dagen ska jag få med mig Cam på en tur i backen. Beror på hur hur pigg hon är. Hon kommer upp på torsdag som det ser ut. Och det gör även Aspen. Kommer bli en sjukt rolig helg! Just nu är det bara vi på Topsport som är full styrka så lite mer folk skadar ju inte.

Gissa till vilket rum jag ska gå till nu? Svarar du rätt så vinner du ett par slalomskidor, Atomic Supercross 02/03 som vart uthyrda i 462 dagar och som dessutom har ett borrhål i vardera skda.

Kommentarer
Postat av: Louise

ska hasse gå till hemlighuset? låter som att du har det mysigt där uppe, ingen eremit än så länge;) ser fram emot att du kommer hem på besök!

2008-11-25 @ 10:58:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0