Zumo

Migräntabletten Zumo, två stycken för 179:- och där har vi min underbara dag. Har haft migrän sen 12 års åldern men aldrig haft såhär ofta som nu. Jävla sattyg är vad det är! Men det är nästan över för den här gången i alla fall.

Vintern närmar sig med stormsteg och jag börjar bli skräckslagen! Sjukt nervös och full av förväntningar. Innerst inne är jag en fegis och tönt som är rädd för nya grejer men i slutänden så brukar jag lyckas med att genomföra dom och oftast blir det kanonbra. Förra vintern var ju ett exempel på det fast å andra sidan så vart allting klart och genomfört på 48 timmar från det att jag fick ett jobb tills då jag var på plats. Nu har jag vetat detta bra länge och snart är det dags. Att vara förberedd gör mig nervös som fan! Spontant och oväntat är nog mer mitt sätt att arbeta på. Men med mina två familjemedlemmar så ska säkert allt gå bra. Hoppas bara dom står ut med mina nervsammanbrott...

Imorgon är dagen späckad med körlektioner och omkörningslektioner! Kommer bli intressant värre. Men jag kommer säkert få guldstjärna på det precis som med min backning. MVG-barnet finns där inom mig nånstans.

Nu ska jag kicka på det sista avsnittet Queer. Spännande!!


Riskvalité men tänkte bara visa att jag kan vara tjejig ibland!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0