Äventyr i äventyret

Sitter just nu i en svit på Holiday Club och surfar lite. I natt ska vi bo här, inte helt fel med lite vardagsäventyr med Lisa och Sossa. Sängen är stor som halva mitt rum hemma och vi har hörnbalkong mot vattnet. Sa jag att vi har två badrum och en fotmassagegrunka också? Hehe. Jag ska bada badkar ikväll efter min lilla skogspromenad jag ska ta strax. Sossa och Lisa jobbar just nu så jag ska roa mig själv lite. Ska fundera på vad jag ska äta också. Blir kanon detta. 

Kommer hem imorn kväll. Ska fortsätta mitt Åre-äventyr nu.

Kommentarer
Postat av: häännaaa

oh är du på holiday. mitt gamla jobb :P



vilket nummer på rummet har ni?

2009-08-03 @ 17:59:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0