Bildkavalkad från Åre

Som ni säkert vet var jag i Åre i helgen för att överraska min rara vän Christoffer "Sossa" Asp i helgen. En helg med sjukt rara människor och då framför allt Sossa och Lisa.

Med balkong i söderläge mår man bra!


Mannen, myten, legenden!


Fåglarna från helvetet!


Blev en jävla massa melon på förfesten!


Partyligan.


Gunter?


Vi tog in på hotell en natt, vi fick en svit!


En liten balkong, den fortsätter åt höger vid knuten dessutom.


STOR säng!


Ett av två badrum. Jag står i bastun och fotar.


Jag är inte bitter!


Torget


Utsikt från hotellbalkongen


På kvällen körde vi "konferens" med hotellrock och tofflor.


En jäkligt mysig helg! Äventyr is the shit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0