Blå tomaten

Snart är det höst! Älskar hösten. Då slipper man svettas så mycket. Jag tar alltid på mig för mycket kläder, är ju så mysigt med tröjor och sjalar och grejer. Har spanat in lite kläder på Blue Tomato. Massa mysigt! När man är på vintersäsong är det så gött för ingen bryr sig om man missmatchar helt åt helvete. Alla ser ut som de har ramlat ner i en UFF-container och kom upp med lite blandat på sig. Längtar som fan att få komma upp och bara vara mig själv med alla mina dårar till vänner. Här hemma är jag ju mig själv också men kanske inte lika utsvävande. Vintern är mitt rätta element. Och jag låter som jag rökt på under det här inlägget. Väldigt flummigt det här blev..



Och lite Looptroop Rockers på det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0