Det var en gång..

..en kräftskiva i Lohärad. Närmare bestämt för ett år sedan. Jag hade just gjort ett "Vilken-kändis-är-du-lik-test" på internet och fick reda på att jag är 80% lik Patrik Swayze. Vilket jag och mina kompisar tycker är roligt. Tilläggas bör att jag har vissa vänner som avgudar Swayze, särskilt i Dirty Dancing, but who doesn't?

I alla fall, den kräftskivan sas det många gånger att han var min pappa. På denna fest fanns mina vänner och min väns föräldrars vänner, vi satt på övervåningen och plötsligt dyker en av mamma Matssons väninnor upp och har hört att jag var dotter till Swayze, tilläggas bör är att denna kvinna nästan skakade över vetskapen av att jag var hans dotter. Hon ville ta på mig och hon ville prata om Swayze med mig. Grymt roligt! Hon fick aldrig reda på sanningen, så vitt jag vet i alla fall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0