En söndag i augusti

Idag har vart en mysig dag. Har rensat skallen en massa. Kollade på en tjejfilm och grät en skvätt, åkte till Rådmansö för att skata, vilket var lika mycket succé som alltid. Har inte vart på skolgården på flera år så det var kul att gå runt och hitta platser där saker hänt. Mycket skumt hade man för sig som liten. Sen kom jag hem och blev bjuden på svenska kräftor av mamma och pappa. MUMS! Synd bara att det är så pilligt, man inbillar sig att man är mätt så man ska slippa pilla med fler kräftor. Hm. Eftersom att mitt objektiv är trasigt fick gamla kameran följa med och den kan ju inte ta närbilder 90% av gångerna på grund av stötskada (den höll ju i alla fall i 4 år).


Min skate som jag taggad med klistermärken som synes.

Mm kräftor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0