Fotografera mat

Jag har ett sjukt dåligt namn och ansiktsminne men jag kan berätta om en hel kväll efter att ha sett en bild på maten vi åt. Jag älskar att gå på resturang och äta en massa lyxigt och dricka gott. Har min all time high gå på krogenvän Cam som väljer vinet då hon helt enkelt är bäst på det! Sen äts det och dricks. Sen kommer notan och då tipsar vi fint!


Vi trivs som fisken i vattnet moments like these.

Jag vill bli den näste Steffo Törnqvist, sippa på konjak och röka ciggar i knarriga läderfåtöljer i ett dammdoftande gammalt bibliotek. Har tittat igenom de flesta bilder från det senaste 1½ året och hittat massvis med matbilder. Mat är konst och här kommer lite favoriter. De flesta från mina och Cams lyxkvällar.

  



     



 



   



 


De små bilderna är klickbara.

Kommentarer
Postat av: Maritha

Har du tagit dessa matbilder.. vackert !!! Ser fruktansvärt gott ut.. Hungrig i magen blev jag nu..

2009-08-27 @ 13:25:50
URL: http://mmmarre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0