Idag

Har jag sökt så många jobb att jag tycker att åtminstone 10 st av dem bör höra av sig. Men det lär ju inte ske. Men jag hittade faktiskt många intressanta saker. Söker faktiskt inte jobb jag inte vill ha. Vore ju dumt att slösa sitt liv på nått man inte vill. Sen har jag lyssnat på massor av musik. Stillat min kreativa sida lite. Kollat på Pretty Woman. Lyssnar på massor av Roxette. Ätit goda mackor och låtit mejlen gått varm på FB. Än så länge har det blivit 102 (!!!) mejl mellan oss. Det mesta om absolut ingenting. Björne min vän är lika finurlig och knasig som jag, det är en komplimang. Han ska mönstra på sitt skepp i helgen den sjöbusen. Jag är avundsjuk. Jag vill också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0