Ledighetskommitén

Äntligen är helgen över. Blev många jobbtimmar den här helgen. Jag är inte van så jag är helt slut. Beklagade mig för min mamma efter jobbet idag att: "..jag kan inte förstå hur sliten jag är, jag är ju bara 24 år men min kropp verkar trp att jag är 64..." Överdramatiserar som jag alltid gör, och hypokondriker light som jag även har så bedyrade jag mig och tyckte synd om mig som "..kommer bli sjukpensionär vid ålder 31 på grund av trasig rygg och nacke. Hur ska jag klara mig på den usla sjukpensionen? Och man kan väl inte sjukskriva sig när man är arbetslös heller? Ohhhhh!.." Mamma hon skrattade litegranna och tyckte jag skulle börja gå till sjukgymnast igen så jag inser att man kan bli av med ontet. Sen hade jag beklagat mig klart.

Vad ska man hitta på i veckan? Kommer solen vara kvar? Jag vill sola på balkongen och läsa snuskiga böcker. Som en riktig tant. Nån som vill leka med mig? Inte imorn för då kommer jag sova lite för länge och kommer inte vilja vara social men på onsdag då? Louise? Me miss you! Hoppas Madonna var bra (dum fråga!).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0