Lillördag

Har vart inne i Norrtan idag. Umgåtts med Lola. Letat efter partykläder för festen med stort F, min och Skrots födelsedagskalas. På fredag är det som gäller. Det kommer säkerligen bli succé i år igen! Men jag hittade ingenting att ha på mig så jag får söka i garderob och ta en runda lite snabbt imorn igen. Hittade dock en sjal på H&Ms barnavdelning för 29:50:- sen blev det storhandling med Lola och Jalle. Succé! Nu har jag rotat igenom garderoben och prövat allt. Men inte fått nån riktig aha-upplevelse än. Lämnade in objektivet idag, 3 veckor kommer det ta cirka! FY FAAAAN! Hur ska jag stå ut? Vem vill låna mig en kamera så länge? Eller ett objektiv.

Imorgon ska jag och Skrot baka tårtor till alla våra vänner. Vi är ju sjukt bra på att ha kalas!


2oo8 års succétårta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0