Min dag

Så vad har jag gjort idag? Sov som en nyfödd kulting under värmelampa. Sin egna säng är alltid skönast. Gick upp och åt frukost och gjorde inte så mycket. Njöt av det fina vädret innan jag duschade och drog in till Norrtälje för att träffa min sjukgymnast. Vi ska få bukt med mina nackproblem och rätta till min hållning. Hon drog och töjde mina nackmuskler och det gjorde sådär skönt ont så att det tåras lite i ögonen men man vill inte att det ska ta slut. Om två veckor börjar vi med akupuntur för att se om det kan hjälpa mot migränen jag haft. Har haft migrän nå frunktansvärt många gånger det senaste året. Orkar verkligen inte mer. Så det är bara hålla tummarna på att det funkar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0