Nervpirr

Jag blir alltid jättenervös över allt! Jämt! Imorgon är det intervju och jag är nog mer nervös än jag tror för jag är sjukt lättirriterad just nu. Usch! Var in och hämtade GPS:en hos Erik E och sen sprang jag till bilen och blev plaskblöt av detta regnande. In i bilen och upp till Lola för att säga hej. Snickelisnack. Sen in i bilen igen och då tänkte jag testa GPS:en och det verkade funka som det skulle, körde till Flygfyren och handlade lite. In i bilen och på med GPS:en igen men då stod det att den skulle gå över till batteri och sedan dess vill den inte funka. Jag måste ha en teknikaura som suger! Allt verkar vilja pajja för mig just nu. Usch nervös för bilkörande vill jag verkligen inte vara, tycker inte om att köra bil när jag inte hittar. Blir ett miffo bakom ratten. Ska nog ta bussen istället så jag slipper döda folk. Men vafan lyckades jag göra för skit med GPS:en? Piss! Det har inte ens gått en vecka och två teknikprylar har plötsligt bara gått sönder i min närhet. FAN! Jag är arg just nu. Håller dessutom på att försöka rädda min bärbara dator, men jag kanske bör sluta med det innan den också går sönder? FAAAAAN! Faaaaan! Och FAAAAAAAAAAAN igen. Köpte grejer så jag skulle kunna göra våfflor men det blev ju så himmla sent allting just nu.

Går och lägger mig istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0