Och det var ju..

..en helg det med. Vad har jag haft för mig? Jobbat. Punkt slut. Är trött i armarna efter en lite småkörig dag. Men det redde sig till slut. Nu ska jag försöka få bukt med tider åt jobb och sjukgymnast. Har ingen kalender så just nu är det post it-lappar överallt. Måste hitta alla lappar så jag inte missar nått.

Är inte min kamera klar snart? Jag håller på att bli tokig!! Den ligger ju bara här och samlar damm när den inte har något objektiv. Buhu!

Vika tvätt någon? Städa mitt rum någon? Jag kan bjuda på fylleslag för den som hjälper mig, har plötsligt hur mycket sprit som helst. Antar att det är "bi-effekten" av att inte vara ute på krogen och svira så ofta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0