Och himlen öppnade sig

Jävlar vilket spöregn det blev! Mysigt. Tur man preciiiiis kommit innanför dörren. Min dag har vart kanonkul. Bålsta blev en succé! Jag kommer dit och tänkte lite lätt att ja men jag ska nog hitta dig, jo tjena! Fick bli en bulle för att jag inte skulle bli sen. intervjun gick bra och var en skön egoboost, jag är inte så dum ändå. Just nu ligger jag på ett bra kontaktutbyte mot ett jobb jag verkligen vill ha. Kanske inte blir nått jobb av det nu eftersom att de har full bemmanning men nu har mina små fötter lämnat ett bra avtryck hos dem. Vilket bådar gott för framtiden. Förhoppningsvis får jag rycka in som reserv nu under hösten och kanske få anställning till våren. Det här jobbet är nått jag verkligen vill och funderat på att plugga för att få, att få testa på det innan man börjar plugga är ju sjukt bra! Så håll tummarna för att min framtid vill mig väl.

Tog mig en snabb runda på stan innan jag drog till Norrtälje igen. Spanade på min skjorta på Lindex men de hade inte min storlek så jag ska kika i Norrtälje imorn. Behöver nog ta en stödvila nu. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0