Och sen..

..dog hon. Hon det är jag och jag skriver från andra sidan graven.

Känner mig jättesliten idag. Snorar också. Blev kanske lite för mycket hoppa i vattenpölar. Har hört att sånt är dumt för hälsan. Men snoret går nog över. Än sålänge idag har jag kollat på film och ätit frukost. Har kommit på att jag faktiskt börjat äta frukost. Förrut kunde jag strunta i det men nu är jag hungrig när jag vaknar och kan äta. Det var jag aldrig förr. Då mådde jag illa om jag försökte äta frukost direkt när jag vaknat. Känns hälsosamt att äta riktig frukost. Idag blev det grov fralla med smör på, frallan har så mycket krydda att den är godast med bara smör och en tallrik yogurt med flingor.

..och sen? Åka in till Norrtälje eller inte? Jag vill gärna träffa mina vänner men jag vill gärna också bara vara hemma och tråka. Johanna åker hem till Bergen imorgon. Måste nog ringa jobbet nu, så dessa funderingar glömmer vi en stund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0