Ojoj..

..vilken träningsvärk jag har efter en helg med mycket jobb. Märks att man är lite ringrostig i jobbgenen. Men nu är den över. Jag får för mig att det är lördag idag vilket är helt fel men för mig känns det så. Väntar på att telefonen ska ringa så jag kan bestämma lite över min närmsta framtid.

Från en sak till en annan, jag drömde så skumt inatt. Bland annat så var vi ute och cyklade på en väg när Aspen hittar en påse med ett 6-pack. Han tar påsen och cyklar in i en ölbutik, han byter den mot en stooor trätunna med öl som han slänger upp på ryggen som en ryggsäck. Sen blev det fest i ett jättestort dike, sjukt mycket folk var där, dock är det ända jag minns att Aspen blir lite för full och ligger på marken och spyr medans jag asgarvar och filmar. Just ja innan festen så höll vi på att bli överkörda av en skördetröska. Den var enorm och prejade hela vägen, det var nog så vi hamnade i det där diket..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0