Pyssel

Scrapbooking är ju rätt kul, dock pallar inte jag att sitta och pilla med framkallade foton och pryttlar. Även fast man då får det hela lite unikare. Jag är rätt kass på redigering och använder mig för det mesta av färdiga effekter och filter. Men tycker det kan bli rätt charmigt ändå. Det är ju åtminstone jag som komponerar det slutliga resultatet så då är det ju min smak som förmedlas. Har lekt lite med olika program för att testa lite. Har gjort en layout som kan bli bra. Jag har så mycket foton som jag vet aldrig kommer bli framkallade men om jag samlar ihop lite redigerade grejer och skriver ut så kanske jag i alla fall kan göra små böcker av det. Ska se om jag kan skaffa Illustrator så man kan göra lite egna kladdsaker och sätta på layoutarna. Så var inte så elaka när jag lägger upp grejer här nu.. jag tränar bara och testar redigeringsprogram.


Det trista är att ni inte kan se alla små kommentarer jag gjort och detaljer..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0